Alla inlägg den 2 december 2019

Av Jennie Hedlund - 2 december 2019 23:43

Denna kväll
Tusen tankar
Allt maler
Allt är som en sörja
Försöker bena ut tänka klart
Man vill liksom trolla bort bekymmer
De hopar sig
De förökar sig
I olika områden fler och fler
Börjar kännas mer och mer övermäktigt
Yr hade svårt att andas tidigare i dag
Höll på att svimma men tuggade dextrosol hela dagen igenom
Gäller att hålla hakan ovanför vattenytan
Andas lugnt och fint
Hade svårt att få luft idag påväg hem från jobbet det svullnade i halsen började få panik
Nu maler tankarna runt fast jag borde sova
Som att ställa hjärnan på repeat
Kroppen min tar stryk på det
Olika områden i livet
Känner mig skör helt slut
Tänker så mycket för mycket
Dags att slappna av och försöka sova
I morgon blir en bättre dag
Nya krafter
Nya chanser att få kontroll över mitt liv som känns rätt rörigt och spretigt
Mycket att rodda
Tänka på
Tänka framåt
Tänka stort
Tänka litet
Sluta tänka så mycket
Vila lilla hjärnan en stund
Godnatt J. H.

Presentation

Mamma till tvillingpojkar födda i v.25+6 i juli-2012.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards