Alla inlägg under april 2019

Av Jennie Hedlund - 29 april 2019 21:32

Man kan ju ibland känna hur saker läggs på hög positiva höjer ens stämning negativa sänker ner humöret. Som prematurmamma så är man rätt stark eller man har inte haft något val. 

Nu är det en bägare som är ganska full.

Från olika håll höjs nivån.

Kommentarer är en väldigt stor del av detta.

Antecknar ner fyller på känner mig mätt på olika värderingar ifrågasättanden kommentarer negativa anspelningar  verbala, icke verbala.. Min roll som mamma när jag är hemma och fröken när jag är på jobbet är just nu jag. Den människan bakom har blivit som en skugga.. En skugga som syns när solen skiner.. När positiva känslor kommer ser jag den mörka skuggan smygandes..och när inte solen skiner ser jag ingen sol inget ljus. Varit deppig en längre tid och vissa saker tagit med en klackspark men nu börjar jag känna att det får vara nog.

Jag hoppas att kraft av positiv art fylls på..

Känner mig sliten itusliten hjärtat rusar när jag vaknar på morgonen. 2månader tills semester. Dra i min handbroms stanna upp andas. Så mycket tyckande kommentarer värderingar ifrågasättande, bägaren är fylld.

Pussar godnatt till det bästa som finns, mina barn. Sa samma saker till dom ikväll vid nattningen som när de låg i kuvöserna.. Puss o kram sov så gott mamma älskar er.  

Presentation

Mamma till tvillingpojkar födda i v.25+6 i juli-2012.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards