Alla inlägg under september 2018

Av Jennie Hedlund - 26 september 2018 20:56

Solig höstdag
Härligt att komma ut
Andas friskluft
Behöver andas friskluft stressen senaste tiden tär. Stress inom allt i princip. Dygnet runt känner jag mig på högvarv.
Känner mig helt slut efter en arbetsdag sen har man tusen saker att rodda med och tänka på när det gäller sjukhusbesök/vårdinstanser m.m Man vill minska vårdkontakter istället känns det som de blir alltfler helt plötsligt. Kommentarer att tackla är nästa grej.. De byggs på sväljs..försvarsadvokat måste beskriva berätta typ sjukdoms historia på olika nivåer. Pustningar. Återkommer. Tär. Men försöker förtränga men när jag kom hem i måndags jobbig stressig dag hjärtklappning därefter illamående så brast det.
Kommentarer kan ges på olika sätt och de lite arroganta okänsliga har jag svårt att ta in och oftast blir man så överrumplad att man sväljer dom sen förtränger. Men som sagt de etsas in ändå omedvetet. Ta inte åt dig säger andra. Men jag är en sådan människa som tar åt mig.
S jobb kväll tar sitt jag kan inte delta på kvällsmöten..men vad gör man. Det ger en känsla av maktlöshet.. Så mycket senaste tiden, Vart olycka m stegen ambulans stress nästa grej efter det och så sen avlöser sakerna varandra..Vad blir nästa grej.. Saker händelser grejer avlöser varandra. Besked oväntat chockartat efter neo avslutade sjukhusbesök. Mitt i alltihop står man och känner sig helt slut. Trött tålamod sinar inte lika positiv och glad inombords längre..På utsidan vet jag inte försöker nog eller tror att jag är bra på att dölja det innersta.
Hoppas att det i fortsättningen blir lugnare. /J. H

Presentation

Mamma till tvillingpojkar födda i v.25+6 i juli-2012.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards